♥♥♥♥ خوش به حالش ♥♥♥♥


royaye khiyali

خوش به حال آنکه قلبش مال توست

حال و روزش هر نفس ، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی

آرزوهایش همه آمال توست

آنکه دستش تا ابد در دست تو

کوچ او از غصه ها با بال توست

من خطاکارم خداوندا ، ولی

دیدگانم تا ابد دنبال توست



نظرات شما عزیزان:

taleshi
ساعت0:28---13 تير 1391
سلام احسان جان جالب بود کاش اندکی حوصله داشتم وکارت را نقد میکردم . در ضمن اندکی ازهمه جا بنویس این کوفتی رو بی خیال شو دل یه تیکه گوشته هیچی سرش نمیشه . مواظب خوبی هات باش راستی من شاعرم یه وب دیگه دارم که تو لینک همین وبم هست ووقتی به اون وبم رفتی به لنکستان منم یه سری بزن . یکی مال دوستمه یکی مال محفل ادبیمه یکی مال برادرمه بگرد شاید خوشت اومد ولی شعرام دچار غیبتند به زودی حاضر میشن . اما عاشقانه نیست

웃❤유 ehsan 웃❤유
ساعت11:37---12 تير 1391
tabligh

۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت13:36---11 تير 1391
سلام عزیزم مرسی که اومدی و بهم سر زدی. من هم شمارو لینکیدم. وبلاگت خیلی از نظر من به آدم حس میده

reza
ساعت2:07---11 تير 1391
سلام دوست عزيز وب خيلي خوبي داري و البته نايس منم يه وب دارم كوچيكه اما اميدوارم دعوتم رو قبول كني و به اونجا بياي و نظر بدي مرسي گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت 1:16 توسط EhsaN| |


Power By: LoxBlog.Com